2012/02/17

Move on up


Jag har flyttat till Islington och är
supernöjd!

Önskar bara att de andra i huset var lite mer sociala men det råder en god husfrid. Trots att det är sniglar och andra djur ibland på bottenplanet...

Jag försöker läsa mycket tidningar just nu men det är överväldigande att försöka hänga med i alla ens intressen. Det är spännande likväl för jag upplever att det är i tidningar man får en uppfattning om vilka olika ideologier och uppfattningar som finns i samhället.

Nationella politiken känns så nerslipad, för att vinna popularitetstävlingar och inte trampa någon på tårna.

Fast hur många av de som köper håller med om åsikter som t.ex Daily Mail's rubrik i veckan som skyltade " CHRISTIANITY UNDER ATTACK".
Det var efter ett förbud som införts: kommunalrådsmöten ska inte längre inkludera kristna böner i dagordningen.

Jag har även börjat göra lite amatörish posters för Pipeline, vilket är kul. Inte mitt foto dock.

No comments: