2011/11/20

En lista med Veckans Bästa

Countdown!!
  • Beyonce's senaste rytmtårta är fortfarande min favoritlåt för tillfället. Den är så medryckande att Ariel's systrar gråter på sin sjöbädd över att de inte har några ben att dansa på.
  • Jag har äntligen hittat en dansskola på drop-in som ligger tio minuter ifrån mig med ett dessertbord av läppfuktande klasser. Idag gick jag på Music Video Style och nästa vecka kanske 80s Aerobics?
  • The Dolphin och en lång ipone-parad genom ödsliga parker är det bästa som finns i gott sällskap. En kväll med jobbarkompisar och förlängningar.
  • Broskskav runt höftkulan på en rockabillyklubb i Angel. En kväll med skolkompisen och hennes vänner.
  • Stella Vine, månadens målerska, jag älskar henne mer för varenda tavla hon gör.
  • Lektionerna i Dreamweaver har börjat och det är kul.
  • Fresh Meat. Trots att jag tycker att jag är så upptagen lyckades jag se åtta timmar av en serie på Chanel 4. Slående porträtt av livet i ett kollektiv fast tillräckligt absurd för att limma dig framför skärmen. Jag kan inte minnas att jag någonsin sett modernare och mer spännande kvinnliga karaktärer. Tjejerna är ROLIGA!
God natt på er för i morgon är det veckans längsta dag. Tänker på er! Ni är som en osynlig rockring som får mig att fortsätta snurra. God natt Sverige.

No comments: