2011/09/22

Dokku-Rush

Jag har släckt lampan och slagit in "bestof panflöjt" på Spotify. Jag kan känna fotsulorna bulta men kan inte lugna varken hjärtrytm eller sudda bort min stirriga blick. Adrenalin kan verkligen omformulera hela kroppens system och funktioner på ett så magnifikt sätt. Varför ligger jag då här i ett extas-trans-koma? Har jag cyklat tio mil i sträck? Fött barn? Räddat någons liv? Nej, det är en Dokku-Rush!

Efter diverse informationstal och campuspromenader var det dags för oss att smaka på vår riktiga framtid de kommande tre åren med ett litet uppdrag. I grupper på tre fick vi tilldelat oss var sitt område att sedan presentera för resten av klassen. Vi fick Smithfield. Inget spektakulärt kvarter men det blev en eftermiddag av videointervjuer och det är helt enkelt det roligaste som finns. Jag älskar att se hur människor lever upp när de får en chans att glänsa i kamerans lilla röda lampa.


God Kväll från U.K

No comments: