2011/07/24

Weekly News

Söndag morgon och en vecka till har passerat. Utekväll och utemorgon från Catch till parken vid Hoxton Square. Gratisprov på Power Plate, besökt Saranna i North Acton och såg Tracey Emin på Hayward gallery. Emins stil påminner lite om Martinas när hennes artistiska anda faller på! En väldigt kul utställning med många olika fyndiga installationer. Narcissism delux. Tampongerna i en glasmonter var inte min favorit.

Jag har fått kontakt med en kille som vill starta en musikrecensionsblogg med video. Ett potentiellt grymt projekt men vi får se. Jag känner mig rätt realistisk över det hela. Han verkar lite naiv i kombination med divig men jag ska försöka att inte ha några förväntningar eller farhågor redan.

Ciao

2 comments:

Kim Nordlund said...

Musikrecensionsblogg låter GRRRYYMT! Jag kommer lätt läsa den! Vad är det för kille, hur träffade du honom? Säg till om ni behöver hjälp, jag står gärna till tjänst! ;) Saknar dig! Snaaart kommer jag!!

Anonymous said...

ja men så blev han sjuk och ställde in så jag har fortfarande inte träffat honom så jag har lite lagt ner det nu. Kanske försöker kolla efter något liknande för något som redan är uppstartat och successfull..den här killen verkar inte tillräckligt med på noterna. http://newmusicreviewmagazine.blogspot.com/

Det är Inget som gör den bloggen speciell liksom"!! Eller speciellt lockande.

Hjärta på dig!