2011/02/03

Produktionsfas 1

Trassel, trassel, krångel, svett, pust, "jag tror han sa back mamma", hissdörrarna som klämmer en för hundrade gången men äntligen så sitter jag här i triumf! Min nya lägenhet känns superlyxigt stor och med vy över staden och tågstationen som får mig att känna mig fri. Golvet, vilket är ett överhört viktigt element för en brädkramare och barfotabarn som jag är, är en klar förbättring i denna lya! Stor andel av de senaste två dygnen har spenderats på golvet med mina nya kursböcker om filmberättande. Jag älskar dem! Så himla kul att se hur perception, teknik, filosofi, estetik och dramaturgi jäser samman i film som ett kontrollerat mikrokosmos av verkligheten!

Må sömn svepa över mig snart så jag slutar att fixa med saker. Någonstans vet jag att desstu fler bollar jag lägger upp i luften under sådana här hyperperioder desstu jobbigare kommer det bli när jag behöver ta igen mig sen! Vatten! Valium! PRONTO!

No comments: