2011/01/25

Mitt Kall


En dag som denna passar mig så himla bra. Jag har helt glömt bort att jag studerar på högskolan. Jag älskar att hålla på med tidningen. Idag hade jag två intervjuer i skolmatsalen med diktafonen. Jag trodde att det skulle vara tradigt att lyssna igenom allting igen sen men det var rätt underbart! Uttrycket bevingade ord fick en annan betydelse, man kunde nästan se hur vissa meningar hoppade fram ur intervjuerna även fast man bara lyssnade.

Jag fick även mail från en Mexikansk tjej som vill joina oss vilket är precis vad vi behöver!!! Hon verkar rätt begåvad på grafisk design, kan hemsidor och verkar jätte pepp och tycka att det ska bli superroligt. YES!

Ps. Jag fick ett fan mail på facebook!! Hahahhah! "Till Kårkattstjejen"



Sista helgen i denna lägenhet nu..Lite vemod e det allt!

No comments: