2010/11/21

Slush puppie

Nu får det vara nog med äventyr för att litet tag?! En vit vecka i alla fall, det är givet. Måste sopa igen spåren och plocka upp allt som är spillt. Som att få tag i en mobiltelefon, nytt bankomatkort, kanske nytt Id-kort, mecenatkort, gymkort? FAN. Denna veckas efterspel känns lite småjobbig. Sugenmärken ska läkas, rykten ska dementeras och mentala minnesblockader ska byggas upp. Men det har varit roligt!

Jag trodde aldrig att det skulle vara såå tungt att komma över någon. Det går peu en peu och igår var väl ännu ett stort steg. Det kändes ganska bra men jag fällde en tår för dig. För livets oåterkallerlighet.

Fick med mig en ny spellista på spotify hem, kvällens räddning idag! Önskar att jag hade möjligheten att "Ringa en vän." En livlina jag försakat efter denna veckas vårdslöshet. Mammas röst får burkig resonans någonstans i huvudvärken, Mia, "HUR ÄR DITT OMDÖMME??"

No comments: