2010/11/09

Förlamad

Snön ligger mycket tung över Skövde idag. Jag darrar av skräck och har legat nästan uteslutande i min säng i dunjacka och sovit så mycket jag bara kunde. Fick lite tröst i en lånad bok från mitt lilla förortscentrum. Dagens besvikelse, leverpastej "med gurka" som inte smakade någonting alls.

Min livsförlamning beror på att jag blir så frustrerad över vissa människor i min närhet och jag saknar fysiska ledljus. KLICK KLICK KLICK snälla...Min glädje över världen, mina initiativ, mina funderingar, allt går upp i rök när jag möts av intetsägande, oförstående svar.

Skoltidningen blir inte tryckt. Min grupparbeteskamrat dök inte upp varken på senaste föreläsningen eller ikväll när vi skulle börja våra efterforskningar. Jag har alldelles för få lektioner i skolan. Inte tillräckligt med pengar för att konsumera mig glad. JAG KAN INTE CYKLA I DET HÄR VÄDRET. Jag kan inte ta några kvällspromenader längre. Jag kan inte ta några fler turer på skateboarden. Datorn får mer och mer viruskomplikationer.

Jag försöker leva efter uttycket att bara tråkiga människor blir uttråkade men nu är jag fasiken uttråkad. PUNKT. HJÄLP!?

No comments: