2010/09/09

Skövde imponerar inte än

Just nu är det lite tungt. Jag får inget ut av de teoretiska elementen av utbildningen som jag inte hade lärt mig mer mångsidigt och snabbare från böcker och internet och på den praktiska fotosidan hittar jag inget intressant att fota. Det blir göteborg i helgen dock, där ska jag väl kunna hitta något att fotografera i alla fall! Rockkväll på lördag, jag längtar så det sprätter i tårna!

Något annat som drar mig nedår är att jag tog på mig att vara chefsredaktör för skoltidningen men har nu fått kalla fötter. Jag vet inte om jag kan skriva för en skola som jag inte känner någonting för? Och med människor som känns mer som hinder än som tillgångar, är detta ett tåg jag borde hoppa av i tid eller ska jag bita ihop och börja färden in i den långa mörka tunneln? Svårt att veta...

No comments: