2009/01/12

Aussie Girl

"Knack, knack" Det är hög aktivitet på min dörr just nu. Någon har jag just stängt den för. Det blir tomt med färre kavajer hängandes i min hall men galjarna är värda någonting tyngre. Emma däremot står på tröskeln och kikar in. Hon förundras något av vad hon ser men modig är hon och antar mina utmaningar både på facebook och ryan air. Vi ska åka till London den 18 februari och stanna till veckoslutet. Rock n' Roll behöver vi och London gör en aldrig besviken. Det finns även ett gäng gamla bekanter som skrapar på dörren genom msn som jag gärna öppnar dörren för. Jag har ingenting att förlora!

För att lämna det luddiga stycket om mina sociala förbindelser så kan jag underrätta er om att min resetour inte slutar i London. Den 22 Februari flyger jag vidare till Australien. Jag och Martina i Australien, kan det bli nicigare? Släng på ett skönt kollektivboende, ett jobb, beachvolley, solbränna, surfning, engelska, söta pojkar och ge mig en anledning att stanna här i den här kalla staden! Jag sökte efter "vän" idag på blocket och fann en jättepanda för 200 kronor. Som om den kan utforska livet med dig!

Good Night Maties!



1 comment:

Kim said...

Så underbart ni kommer ha det... Men jag kommer sakna er så sjukt mycket! Hinner du komma och hälsa på innan du åker? Kärlek!