2008/12/04

Don't cry for me Argentina

..the truth is I never left you! Althrough my not so wild days and not very mad excistence. Sedan vi hördes senast har jag bland annat deltagit i julpyntning i butiken och besatthet av Twilight.
Det börjar ljusna lite här på den sociala fronten tror jag! Vi hade en liten lagrendez-vous hos Hanna förra helgen och inför den här helgen blev jag bjuden på en grej av Karin på jobbet plus att jag och Emma har bestämt oss för att ta vår vänskap ut ur plasthandskar och charkkepsar. Köpte en julklapp till henne idag men det är ju ganska framfusigt så jag får nog hålla det hemligt (om jag kan! statistiken talar inte jätte bra för mig i det departementet...) Jag kunde inte motstå att köpa den. Lösögonsfransar är kanske vad hon behöver för att få til den slutgiltiga touchen på tittauppunderluggblicken. I överigt så känner jag väldigt låg julklappsmotivation i år. Mina medmänniskor är så lyckligt lottade att de inte behöver några krafsgrejer. Eller? De kanske är av helt annan åsikt. Jag får väl höra med tomten vad han har fått in för lönskelistor.
NYÅR kommer bli en lyckokarusell i sociala fyverkerier! Jag har bokat en tjugofemkronorsbiljett från Göteborg till Stockholm på den första Januari. Hur jag kommer dit blir en annan femma, men antagligen dyrare än så. Längtar efter er!

No comments: