2008/12/08

JSM

Förbannat trött och mätt på glassen som jag trodde skulle stilla den orosamma nervositet jag av någon anledning känner denna söndagskväll. Jag är nöjd med min Jsm tävling och som lag hade vi 15 lag framför oss och 17 lag efter oss vilket är ett bra resultat för oss. Förstalaget kom sexa totalt vilket var väldigt kul för dem. Sorligt nog känner jag nog att det bästa med helgen var att träffa abgs igen. Det måste väl verkligen vara en jackpot i vuxenpoäng! Vänskap före prestation. De är så himla älskvärda jag njöt verkligen av deras sällskap. Att aldrig behöva förklara någonting, att inte behöva hålla igen något, att verkligen känna människor och tycka så oerhört mycket om dem, vilken lättnad det är!

Lång dag på jobbet imorgon, känner mig nervös. Varför då? Kanske för att det var som att vakna från en obekväm dröm att träffa sitt gamla lag. Vad gör jag här egentligen? Jag antar att bortsett från de få personer som redan fått sitt kall så är den här tiden väl ganska konstig och ofokuserad för de flesta. Så jag antar att allt kommer att bli bra. Nu ska jag bara låta sömnen komma.

No comments: