2008/11/16

Sunday night alright

åååh, älska Jon som byter skift med mig imorgon! Den hjälpsamma målgruppen har slått till igen. Jag kommer inte missa några träningar men det blir fyra tidiga morgonar i rad den här veckan. Skönt då att jag verkligen ser fram emot att komma tillbaka till jobbet. För en gångs skull känns det som om jag har haft en helg fylld av riktig fritid. Det blev en gråtkollaps för att bearbeta friståendet ( och ALLT annat som är nytt i mitt liv) men även mycket glädje och jag gillar mitt gympalag så himla mycket mer nu. Tappade dock bort mig en stund där på väg till hallen hahaha men vissa saker verkar man inte komma ifrån när det gäller ens karaktär och nu håller de ett extra öga på mig så det måste kännas tryggt både för min familj, gamla rävar och för min egen skull.

Hemlängtan är svår måste jag säga. Att sedan inte ha någon trygghetsperson här över huvud taget är tufft. Det visar sig mer och mer ändå att det finns snälla människor här också. haha! Det får bli Arvika-stajlen igen och lita på och begära mycket från människor som inte känner mig eller har några förpliktelser. Det är jobbigt och man känner sig ganska utsatt och fånig men jag tror ändå att det är bästa sättet.

Kimsie dra en nyårsfest! Jag har önska mig ledigt runt nyår från jobbet för att jag hade en känsla av ett kimmelrikt nyårsevent hos dig, hehe, eller någonting i Gbg i alla fall. Jag fortsätter att hålla tummarna för dig och för Ted som lägger schemat.

Eftersom jag är kock nu för tiden kommer ett litet mattips. SANDWICH PEPPARKAKA!
Nej, eftersom jag har sett snö i Falun är det absolut inte för tidigt =)

No comments: