2008/11/02

Helgen är slut

Det sjok av tid som kan benämnas till lördag och söndag har varit läskigt men samtidigt behagligt i någon sorts surrealistisk sirap. Huller om buller har det staplats odiskade muggar och tallrikar, gitarrplånkande, tusentals youtubeklipp, sömn och lite FB. Magiskt men tragiskt!

Det är tur att jag har gympan utanför jobbet för det är där min kvalitativa utveckling sker. Jag tycker själv att jag börjar bli ganska grym :) Ska bli mysigt att få mer tid med vårt lag 2 så vi kan knåda ihop oss till en gemensam deg. Tanken på det gör ju en ex-captain lite varm i hjärtat.

Denna vecka är det jobba tidiga mornar och extra tidiga träningar som är temat. Låter ganska tufft för den lilla ugglan här men ugglan är trots allt ett klokt djur så kanske kan jag lära mig att bemästra konsten av att gå till sängs i tid den här veckan. Med Thé, mjukisbyxor och halv nedsläckt vill jag gärna tro att jag har kommit a biit på väg.

No comments: