2008/11/01

Halloween

Halloween! Jag har inte förståt förut varför det är värre att vara ensam runt helgen men nu gör jag det! Bytte till mig ett till skift så jag i alla fall skulle jobba om jag skulle bli ensam hela helgen. Som tur va var det väldigt lugnt så jag ägnade mest tid åt att klippa, måla och dekorera en pumpa i kartong som sedan fick paradplatsen i skyltfönstret. Roligt, tänk att jag får betalt för att göra sånt. ehh, host host.

Väl hemma vid åtta var det dags för middag. Jag har ätit fikonbröd två dagar i rad nu. Tack för tipset Katrin! Jag måste hålla mig lite i kontakt med det franska livet!

Efter cirka halva idol åkte jag till Malin och vi gick sedan vidare till en Halloweenfest på Handels. Det var kö så vi kom in rätt sent och det blev inte ett extremparty men vi minglade och det var trevligt att komma ut. Roligaste och det som uptog majoriteten av kvällen var att jag träffade rara Algot från good old Donner. Det låter töntigt men jag uppskattar verkligen att få lite flashbacks. Både donnersnack och Håkan Hellström på en vecka, vad hade jag annars tagit mig till?

Igår anmälde jag mig till en oseriös beachturnering idag men jag vaknade så himla sent jag känner inte att jag har orken att våga gå. Det ligger en timma från stan också och jag har inte fått någon bekräftelse på anmälan pluss att HÅRET FORTFARANDE ÄR ROSA. Fast inte på ett trevligt sätt, utan stelt, skabbigt och SCARY!

No comments: