2008/10/11

à Paris

Jag kom till Paris och det är helt underbart!

2 comments:

Anonymous said...

Åh Mia vilken SUPER skön blogg! Mkt intressant att läsa, du är grym på att skriva min vän! Såg lite bilder från Paris, såg helt underbart ut, ni verkar ha haft det sjukt kul!!! Vad härligt att du åkte ner!! Du ska inte besöka götet på höstlovet (för mig v44) hade varit fett nice att ses!!! Puss på dig!

mia said...

nathalie?? tack så mycket!! Jag hoppas du håller flitig koll nu :) jag ska fundera på v.44 men det är möjligt att det blir tufft med jobbet. men tror du inte att du behöver lite storstadspuls (sthlm) snart??? flippa bigtime. känns väldigt kontisgt att ha ett serilst jobb, sånt åtagande, grr baby needs her freedom men jag tror att det är nog värt det, pengarna och vänner. man kan ju inte flänga omkring hela tiden, hur ska man då hinna gräva de djupa groparna? saknar dig!! vi kanske kan ses någonstans halvvägs nån dag? hahaha vi tar tag i det när jag kommer hem från paris. hur får jag din update? mail? när kommer din telle? puuuuuuuuusss