2008/10/20

Gratis M-djuret!

Nu tjänar jag gott om pengar i alla fall! Det är ju definitivt en bra start! Det verkar finnas väldigt mycket tider som man kan ta från de andra. Idag jobbade jag ca 10 timmar plus att det är lite OB-tilläg också på kvällen. YES!

Är så himla sugen på Halloweenfest men jag vet inte om jag är tillräckligt peppad. Denna vecka får handla enbart om att jobba jätte mycket så får jag känna in stämmningen lite. Just nu skrattar jag gott åt Johan Glans i Sverige Kramas och Pussas. Den sorliga despo-ensamheten, den är så tragikomisk! Och ja, den är så jag för tillfället.


Martie det är klart att det är tråkigt att du inte kommer men det är inte hela världen. Jag är inget offer (den här veckan, pga jobb och träning) Vi fick några riktiga "days of our lives" i Paris och jag ser hellre att du kommer hit någon annan gång. (jag kommer ha svårt att lämna stan i det snaraste tror jag..) Det är inte kul att resa när man inte känner att man har hemmafriden. Så träffa din familj, Ibbe, etc och så hörs och ses vi snart igen. (Självklart!). À bientôt! ... et qoui??? C'est déjà ton anniversaire!!!!!!! gratuie ma petite choue!

No comments: