2008/10/09

A demain

En liten vit lögn om att jag blivit medbjuden på en resa till Paris och så slingrade man sig ur fredagens lilla jobbfälla. Lite pinsamt om jag spekulerar i vad hon tror om mig nu (en hemlig kärleksaffär med en välbärgad gammal farbor?) så jag låter bli att spekulera. Paris kommer bli Spectacular!

Saknar någon form av updatering från min far som är "between jobs" just nu. Från privata källor ryktas det om nattklubbsöpnnande i London. Så skönt att ha en förälder som faktiskt lyssnar på mig när jag ger honom råd (uppmaningar) Som att flytta till London eller att starta upp någonting som ger arbetstillfällen för både honom och mig. Lill-korre har redan börjat ladda ner låtar och skriva drinklistor, haha!

Dagens tabbe får väl vara att jag råkade dra i nödbromsen idag på tunnelbanetåget. Som tur var är den ganska barnsäker så den utlöstes inte men min egen skräckslagenhet och omgivningens ifrågasättande blickar var nödsättande nog.

No comments: